Ketagih seks abang kakak adik-beradik

Nama gue Erlina, kini disenaraikan sebagai pelajar ekonomi universiti swasta sedia ada di rumah. Bapa GW ini berasal dari Bandung, manakala yang gw asal Sukabumi ibu, mereka tinggal di Sukabumi. Cerita dewasa darah ini menceritakan tentang nyataku yang berlaku ketika masih duduk dibangku sekolah, tepat Bilakah gred 1 di sekolah menengah. Dan skandal seks pantang ini berterusan sehingga ini sangat kedua! ketagihan gay terus GW ama gw sendiri adik. Sebagai Abang, keinginan seks dengan adik hubungan ia biasanya hanya gagal kubendung.

Kanak-kanak GW saudara tertua. Saya mempunyai seorang adik dan seorang adik. Tahun Umurku 1 berbeza dengan adik lelakiku saudara perempuanku beda Walau bagaimanapun lagi 10 tahun. Kita jadi akan dimanjakan oleh ibu-bapa kami, jadi tingkahku yang tomboy dan suka memaksa adalah tidak dilarang oleh mereka. Begitu juga dengan adik saya yang tidak mahu disunatkan walaupun dia adalah JUNIOR kelas 2.

Masa kecil, Gw sering dikongsi gw saudara, tetapi sejak dia memasuki sekolah rendah, kita tidak pernah bermandikan bersama-sama sekali lagi. Walau bagaimanapun, saya masih ingat bagaimana kecil zakar keriputnya dan kakak gw. Sejak itu, saya tidak pernah melihat lebih banyak penises little brother gw. Sehingga satu hari, saya mendapati telefon dengan rakan-rakan cewekku. GW telefon jam, kadang-kadang gelak-ketawa yang keluar dari mulut saya, kadang-kadang kita bercakap tentang sesuatu yang serius, sehingga akhirnya saya rasa pundi kencing penuh kemihku sekali dan Gw pengen kebelet pee. Benar-benar kebelet kepada pee pada akhir sudah lah. Cepat mengendalikan panggilan tanpa hem maafkan aku sama kawan saya. GW berlari menuju yang berhampiran tandas. Bilakah kudorong ternyata dikunci.

Hallow..! Yang dalam ini dong terbuka..!! Saya tidak memegang ia..! Aku menjerit sambil pintu mandi menggedor-gedor

Iyaaaaaaa..! Tunggu..! Ia ternyata bahawa adik saya berada di dalam. Mendengar suaranya dari dalam.

Tidak boleh menunggu! Cepetan..! GW berkata tentera.

aduhhhhhhhh. .... Saya benar-benar telah tidak memegang kuat mahu pee.

kreottttttt..! Buka pintu tandas, kepala kakak saya yang baru muncul dari slot yang sedikit.

Apa neraka itu kak? Katanya.

Tanpa menjawab soalan secara langsung, Gw nyerobot ke dalam kerana ia tidak tahan. GW melompat mencangkung, meningkatkan rokku dan membuka Seluar saya saya.

criitttttt keluar air kencing dari faraj Gw.

Saya nampak kakak saya berdiri di hadapan saya, badannya masih sama sekali telanjang.

Ya! Sopan sedikit napa kak? teriaknya semasa amat nyata berdiri di depan saya.

Waitttt..! Saya telah tiada nih kuat, mengatakan Gw.

Sebenarnya saya tidak mahu kehilangan penglihatan Gw turun. Tetapi malangnya ini juga turun, dan akhirnya kelihatan merupakan adik deh burung gw.

hahahahah... Kayak pertama kedutan masih, tadi saya katakan agak sedikit gede di dalam hati.

GW takut terperangkap melihat kontolnya, cepat kunaikkan lagi saya melihat ke dalam matanya. Eh, ternyata bahawa beliau telah tidak melihat ke dalam mata Gw lagi. Sialan..! Dia nampak pussy dia mekar Gw yang lebih banyak akan pee. Dengan pantas kutekan otot saya paling sukar dalam pussy dia biarkan Gw cepat habis pipisnya. Secara tidak sengaja, burung itu tidak kelihatan lagi belum bersunat itu. Kini beliau Imam benar-benar perlahan-lahan semakin gemuk. Makin naik sedikit demi sedikit, tetapi masih kelihatan tempang dengan topi keledar yang meliputi Nya kulupnya masih Dick.

Ya fucking kakak saya. Walaupun dalam ngeliatin lagi, yang tidak lari keluar ya air kencing..! GW murmured di dalam hati.

o0oooo... Kak ya seperti itu..? Katanya sambil melihat ke dalam faraj Gw.

Lu kurang ajar EH ya dik! hanya Gw berdiri mengambil tit untuk a sickbed dan ke atas kepalanya.

Kletokkkk..! kepala abang saya memang boleh dikenakan cukai pada, tetapi keputusan itu air kencingku di merata-rata, skirt dan Seluar saya.

Yeah... kakak skirt basah deh... katGw mencari ke dalam skirt dan Seluar saya.

Syukurin..! Jadi Jangan masukkan ringan..! Katanya sambil mengambil satu tit untuk keluar dari tangan saya.

Mandi lagi ahh..! Katanya sambil menyiduk air dan flush dalam badan.

Terus dia mengambil SABUN dan disapu ke dalam SABUN badan.

Wow.., damn ya gw kakak! sungutku dalam hati saya.

Waktu itu mengelirukan Gw mau gimana nih. Ingin keluar, tetapi Gw pake orang jijik skirt dan panties yang basah itu. Saya memutuskan untuk akhirnya Buka panties dan rokku, kemudian meminjam tuala adik saya terlebih dahulu. Selepas menyalin, handuknya kukembalikan yang baru.

Udah pake aja, tuala kak Gw! kata kakak saya.

Dia seolah-olah tahu kebingunganku itu. Kontolnya kelihatan mengkerut lagi.

Apakah/Siapakah Abu lagi jadi..! HIHIHI...! dalam hati saya.

GW maka gw panties membuka warna merah jambu, dan berterusan dengan skirt yang terbuka. Lihat lagi pussy deh Gw Gw takut abang saya melihat saya seperti mereka itu. Jadi saya melihat saudara gw. Fucking eh, dia pula memberi perhatian Gw tanpa Seluar.

kakak Pussy plump tu emang kayak gitu ya..? kakakaka...! Katanya sambil grins.

Sialan, beliau telah mempermain faraj Gw, daripada geeky kayak mendapat lhoo..! GW berkata sambil memukul bahu abang gw.

EH dia tiba-tiba dimaafkan Dripping sendiri, wakzzzzzz..! Katanya.

Kerana Gw melanda dengan semua mungkin beliau, akhirnya saya tergelincir. Belakang saya jatuh ke dalam tubuhnya. Kena deh pantatku untuk penisn